Verslag Winterwedstrijd URK

Dinsdag, 12 december 2017

Afgelopen zaterdag 9 december hebben we de winterwedstrijd in de haven van Urk gevist. De term winterwedstrijd was gezien de hagel, sneeuw, harde wind en lage temperatuur helemaal terecht. Helaas waren er een aantal afmeldingen door ziekte en weersomstandigheden. We zaten echter nog steeds met 6 vissers aan de waterkant.

Na in het donker opbouwen en 4 uur vissen was dit de uitslag:
1 T. De Lange 12.010 gr
2 H. Van Balen 10.110 gr
3 E. Weening 8.000 gr
4 J. Droger 6.610 gr
5 P. Romkes 6.300 gr
6 A. Van Oosten 5.000 gr

Na de uitreiking van de vleespakketten van Keurslager Brouwer is iedereen tevreden naar huis gegaan.

We kijken terug op een gezellige wedstrijd waarbij iedereen veel (kleinere) voorn heeft kunnen vangen.