Welkom

Wij heten u van harte welkom op de website van HengelSportVereniging ’t Poldervoorntje.

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Overzicht wedstrijden en activiteiten

Feb 2024

Hierbij een overzicht van de geplande wedstrijden en activiteiten.

Jeugdsponsoractie 2024

Feb 2024

A.s. zaterdag gaan wij met een aantal jeugdleden ons best doen, om zoveel mogelijk jeugdsponsor munten te verzamelen, bij de Poiesz in de Zuidert te Emmeloord. Deze week is de grote sponsoractie een zakje mandarijnen, waar we maar liefst 15 munten mee kunnen scoren per verkocht product. Als dank voor de sponsormunten die we ontvangen van klanten, delen wij gratis appelgebakjes uit. Een onderdeel van de actie was, dat elke deelnemende vereniging 100 gratis appels krijgt van de Poiesz, i.v.m. hun 100 jarig bestaan. Met deze appels hebben een aantal leerlingen van het Aeres in Emmeloord deze heerlijke appelgebakjes gebakken.

5 augustus soortenwedstrijd

Jul 2023

5 augustus wordt er een soorten koppelwedstrijd gevist bij het buurthuis in de Erven. Om 8:00 worden de koppels gevormd door middel van loting. Voor meer informatie zie onderstaande flyer.

Wedstrijdrooster printversie

Feb 2023

Hierbij de printversie van de wedstrijden in 2023

Uitnodiging Algemene ledenvergadering