Zaterdag 31 maart start onze witvis competitie

Woensdag, 28 maart 2018

Aankomende zaterdag 31 maart hebben we de eerste competitiewedstrijd iets voorbij camping de kluft in Ossenzijl. Graag willen wij jullie op het volgende attenderen: Het loten vindt plaats om 07.00u. Dit is een kwartier eerder dan vorig jaar. Omdat wij een groot aantal deelnemers verwachten zouden wij het fijn vinden als jullie ruim voor deze tijd aanwezig zijn.

Op dit moment zijn er kleine stukjes oever iets modderiger dan voorheen. Hoewel we de stekken zoveel mogelijk eromheen uitzetten kan het zijn dat je er iets last van hebt. Wellicht verstandig om een paar plankjes of handdoek extra mee te nemen.

Mede door het grotere deelnemersaantal zouden wij het fijn vinden (wanneer je voornemens bent om een groot deel of gehele competitie mee te vissen) dat de volledige inleg ad €20 bij de 1e wedstrijd betaald wordt. Wanneer je niet alle wedstrijden mee vist wordt het teveel betaalde inleggeld bij het prijzengeld gevoegd aan het einde van het seizoen.

Het volledige rooster en reglement is te vinden op Facebook en op de website.

Wij zien jullie graag aanstaande zaterdag rond 6.45u aan de waterkant!