Lidmaatschap

Als lid van onze vereniging krijgt u een persoonlijke VISpas van onze vereniging. De VISpas is vrijwel altijd wettelijk verplicht
om te kunnen vissen. Tezamen met de bijbehorende Lijsten van Viswateren mag u met deze VISpas in circa 85-90% van de Nederlandse wateren vissen met twee hengels ongeacht de aassoorten!

Voordelen lidmaatschap

Als lid van onze vereniging kunt u natuurlijk aan alle activiteiten zoals viswedstrijden  en dergelijke - die door onze sportcommissie georganiseerd worden - deelnemen.

Onze jeugdleden kunnen deelnemen aan cursussen, praktijkdagen, wedstrijden en speciale activiteiten zoals een uitgaansdag of jeugdviskamp die door onze jeugdcommissie georganiseerd worden. Zie hiervoor de betreffende links op deze site! Hartstikke leuk om aan deel te nemen. En leerzaam. Want goed leren vissen doe je tenslotte bij een hengelsportvereniging! Elk jeugdlid krijgt "Het VISblad"en het blad "Stekkie"gratis. Kijk ook eens op www.stekkie.nl

Aankoopprijs (Voorlopig) Bewijs van Lidmaatschap:
U betaalt € 5,00 administratie kosten bij aanschaf.
Indien u geen machtiging wenst af te geven, ontvangt u elk jaar een betaalverzoek en betaald u jaarlijks € 5,- extra in verband met administratie kosten.

VISpas vanaf 14 jaar € 37,00
JeugdVISpas tot 14 jaar € 22,00
NachtVIStoestemming € 10,-
NachtVISpas Kuindervaart alleen voor leden 't Poldervoorntje €   5,00
Weekvergunning 't Poldervoorntje * €   7,50
Derde Hengeltoestemming * €  25,-

* De weekvergunning is alleen geldig in wateren van HSV ´t Poldervoorntje

Klik hier voor ons verkoopadres

Het contributiejaar loopt van 1 januari t/m 31 december

Lid worden?

Wilt u lid worden van onze hengelsportvereniging? Dit kan heel eenvoudig bij één van onze verkooppunten. Na betaling van de kosten van uw lidmaatschap ontvangt u een Voorlopig Bewijs van Lidmaatschap en de bijbehorende Lijsten van Viswateren waarmee u direct kunt gaan vissen. U kunt uw lidmaatschap ook online aanvragen, zie online vispas aanvragen.

Sportvisserij Nederland heeft een mijnsportvisserij-omgeving gelanceerd. mijnsportvisserij.nl stelt sportvissers met een VISpas in staat om zelf gegevens aan te passen. Denk hierbij aan adreswijziging, duplicaatpas aanvragen ( VISpas kwijt ), opzeggen, MeeVIStoestemming aanvragen enz..

Lidmaatschap opzeggen

De uiterste opzegdatum van uw VISpas is 1 oktober voorafgaand aan het nieuwe jaar! Na deze datum wordt ons hele ledenbestand namelijk al omgezet naar het nieuwe jaar en wordt de VISpas aangemaakt.

Indien u het lidmaatschap wilt opzeggen kan dit online of bij onze ledenadministratie: ledenadministratie@poldervoorntje.nl  Is opzegging niet voor 1 oktober gedaan, dan bent u automatisch voor het nieuwe seizoen lid van onze vereniging. Afmeldingen na 1 oktober worden het volgende contributiejaar meegenomen.