Jeugdcompetitie

De 1e wedstrijd van de jeugdcompetitie is alweer voorbij. Er waren 10 enthousiaste deelnemers. Waaronder ook een paar nieuwe gezichten. Er is veel vis gevangen, Alex Eilander wist zelfs een grote brasem van maar liefst 45 centimeter! Daarmee is de lat meteen hoog gelegd voor de beker voor de grootste vis.
Het was een zonovergoten avond, we hebben genoten! Op naar de 2e wedstrijd. Mocht je nou ook graag mee willen doen, geen probleem. De beste 4 wedstrijden van de 6 worden meegeteld voor het klassement. Je bent dus nog van harte welkom om mee te doen!

Datum (en tijd) Woensdag 10-05-2017 18:30 uur t/m woensdag 10-05-2017 20:30 uur
Uiterlijke inschrijfdatum
Inschrijfgeld €1,00
Lidmaatschap vereist
Plaats Emmeloord
Emmelhage Marie Curiesingel
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Kinderen

Loten om 18:30 dus wees op tijd. Er word gevist van 19:00 tot 20:30. Beste 4 wedstrijden tellen mee voor het eind klassement. Leeftijd 9 t/m 16 jaar. Vissen op gewicht en op punten ( 100gr is 1 punt ) De visser zorgt zelf voor voer, maden, leefnet van minimaal 1,5 m lang, schepnet, hengel en klein materiaal. Tijdens het vissen mogen de ouders kijken, maar ze mogen de jeugd op geen enkele manier helpen. Daar zijn begeleiders voor aanwezig.

Organisator(en) HSV Poldervoorntje