Poldervoorntje viert feest wegens jubileum

Maandag, 18 juni 2018

Hengelsportvereniging ’t Poldervoorntje bestaat dit jaar zeventig jaar en dat mag natuurlijk niet ongemerkt voorbij gaan.

Op 30 juni viert de vereniging dit jubileum met een open dag op en rond het Veerplein in Emmeloord. Op diverse stands is dan uitgebreid te zien wat een van de grootste verenigingen uit de polder meer doet dan vissen alleen.

Zo is er een stand over water en visstand beheer; onderzoek naar waterdieren door middel van schepnetvissen en alles over de viswateren in de Noordoostpolder. Naast diverse demonstraties over alle facetten van de hengelsport staat er ook een grote tent voor diverse jeugdactiviteiten en natuurlijk mag een groot springkussen niet ontbreken.

Ook de karpercommissie verzorgt deze dag diverse demo’s. In café Chillers is zeventig jaar geschiedenis van de vereniging te bezichtigen en zijn de ins en outs van de vereniging te bewonderen. Alle belangstellenden zijn van harte welkom op 30 juni van 10.00 tot 16.00 en kunnen rekenen op een gratis consumptie.