Einduitslag wedstrijdcompetitie

Dinsdag, 8 oktober 2019

Afgelopen zaterdag is bij de betonplaten aan de Urkervaart de laatste competitiewedstrijd van 2019 gevist. Er waren nog meerdere kanshebbers op de eindoverwinning. Net als vorig jaar werd de voorsprong van Henk bij de laatste wedstrijden steeds kleiner en nam de spanning bij diverse personen toe. Er konden theoretisch nog meerdere personen kampioen worden. De wedstrijd werd gevist onder relatief koude en mistige omstandigheden. Desondanks wilde de kleinere vis goed eten. Sander ving een dikke winde en won mede hierdoor weliswaar de laatste wedstrijd waarmee hij Gerald Tijms met een half punt in het kampioenschap versloeg, maar dit was niet genoeg voor de eindoverwinning. Het podium van 2019 bestaat uit Henk Weening (1e), Sander Griffioen (2e) en Gerald Tijms (3e).

Alle wedstrijdvissers, van harte bedankt voor de gezellige en visrijke competitie. Jullie zijn oprecht een leuke groep vissers die ook klaarstaan als de organisatie en handje nodig heeft! Henk, Sander en Gerald, van harte gefeliciteerd met het podium.
De geldprijzen die gedurende het jaar verdient zijn worden uitgereikt bij de jaarvergadering.

Met vriendelijke groet,
Namens de wedstrijdcommissie,