Uitnodiging voor de algemene ledenvergadering 2021

Donderdag, 29 april 2021

Donderdag 20 mei zal de ledenvergadering digitaal plaats vinden via Teams. U dient zich hier voor aan te melden vóór 17 mei via info@poldervoorntje.nl

• Opening. (Door de voorzitter)
  • Mededelingen en ingekomen stukken.
  • Notulen 2020 (Worden meegestuurd met de Teams uitnodiging)
  • Verslag penningmeester.
  • Verslag kascontrole commissie, benoeming nieuw lid kascontrole commissie, aftredend L. Griffioen. Het bestuur heeft Chris Weening bereidt gevonden dit voor komend jaar te doen.
  • Bestuursverkiezing: Regulier aftredend en herkiesbaar: voorzitter karper commissie Robin Pool, voorzitter wedstrijdcommissie Thijs de Lange, algemeen bestuurslid Harry van Balen en penningmeester Bart Wierda.
  • Tussentijds afgetreden secretaris Jacco Gunnink. Het bestuur stelt voor om huidig interim secretaris Peter Stobbe te benoemen.
  • Pauze. (10 minuten)
  • Verslag commissie Water en visstand beheer.
  • Verslag Jeugdcommissie.
  • Rondvraag.
  • Sluiting.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,