24 uurs marathon

Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Heren, dames, junioren

Reglement 24 uurs Marathon:

Vissen alleen met de vaste stok 1 hengel pp boven het water, lengte vrij.
Grote en kleine vis gescheiden bewaren in een apart leefnet, maximaal 15 brasems (35cm +) per leefnet
Van 07.30 tot 08.30 leggen we de wedstrijd stil voor wegen van de brasems en ontbijt. Iedereen word dan geacht te stoppen met vissen! Geen hengels meer boven het water!
Vissen als koppel, maximaal een meter van elkaar af zitten.
Per vis ontvang je een punt en per 100 gram een punt.
Inleg 10 euro pp.
Loten 16.00 op 7 sept aan het water, vissen van 17.00 tot zaterdag 17.00.
In de party tent is frisdrank etc. af te halen.
Op vrijdagavond wordt een maaltijd aan het water bezorgd. Zaterdagochtend tijdens de pauze is er ontbijt en zaterdagmiddag kunnen in de party tent broodjes worden gehaald voor de lunch.
Bij deelname aan de wedstrijd ga je akkoord met bovenstaand reglement.
Gedurende de wedstrijd worden er foto’s gemaakt welke op de site c.q. facebook geplaats worden. Wanneer je dit niet wil kan je dit vooraf bij de loting aan de wedstrijdcommissie doorgeven.
Bij omstandigheden waarin dit reglement niet voorziet beslist de wedstrijdcommissie.

Wees op tijd. Om 16.00 uur is het loten. Uiterlijk 15.45 aanwezig.
Voor het loten zullen we het reglement uitdelen. Tevens dien je je dan je keuze voor het avondeten door te geven.

Organisator(en) HSV Poldervoorntje