Jeugdwedstrijd 9 t/m 16 jaar

Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Junioren, kinderen

Deelname alleen voor leden van HSV ’t Poldervoorntje. Loten van de stek altijd om 18.30. Zorg dus dat je ruim op tijd aanwezig bent.
We vissen van 19.00 tot 20.30.
Vissen (aas aan de haak) en voeren mag pas na het startsignaal!
Bij het eindsignaal moet je de hengel gelijk binnenhalen!
Elke gevangen vis geeft 1 punt en iedere 100 gram ook 1 punt.
Alleen de 4 beste wedstrijden tellen mee voor de bekers! Je doet dus nog gewoon mee als je door omstandigheden een wedstrijdje moet overslaan.
Gevangen snoek, snoekbaars en paling tellen niet mee en mogen ook niet worden bewaard! Deze vissoorten moet je dan ook direct weer terugzetten.
Alleen de viscoaches en vismeesters van ´t Poldervoorntje mogen helpen! Zij zijn duidelijk te herkennen aan de kleding.

Organisator(en) HSV Poldervoorntje