De Grieten van 't Poldervoorntje

Dinsdag, 24 april 2018

Nog maar net is bekend geworden dat wij Geertje, Jantina, Anouska en Charissa (de dames van de Grieten) en de coaches Herman, Jannes en onze assistente Monique deel uit mogen maken van hengelsportvereniging 't Poldervoorntje. Vanaf heden heten wij dan ook De Grieten van het Poldervoorntje. We zijn ontzettend enthousiast ontvangen bij hengelsportvereniging 't Poldervoorntje. En zijn dan ook supertrots dat wij als damesteam aan vele wedstrijden mee mogen gaan doen.

Zaterdag 8 april, was voor ons de start van het nieuwe seizoen, onze eerste training.
Deze training vond plaats aan het Beukerskanaal.
Voor het eerst in onze nieuwe mooie shirts en op de achtergrond een prachtige banner!
Een mooie visserij aan een prachtig water.
Het weer was geweldig, wat helaas ook resulteert in veel pleziervaart.
Maar dat mocht de pret zeker niet drukken.
we hebben heerlijk gevist en er werd goed gevangen, met in totaal een mooie vangst van bijna 20 kg.

Onze eerst volgende wedstrijd is het NOK a.s. zaterdag in het Beukerskanaal.
We hebben er heel veel zin in en kijken uit naar het nieuwe wedstrijdseizoen.

Groet Jantina