Zomeractiviteiten Jeugdafdeling ’t Poldervoorntje

Maandag, 19 juni 2017

Op woensdag 26 t/m vrijdag 28 juli organiseert de jeugdafdeling van hengelsportvereniging ’t Poldervoorntje een groot aantal leuke activiteiten rondom de hengelsport voor de jeugd in de Noordoostpolder. Iedereen vanaf 8 t/m 14 jaar is van harte welkom. Voor zowel de doorgewinterde visser, als ook voor iedereen die nog nooit heeft gevist, is er van alles georganiseerd.

Zo kan je tijdens deze dagvullende programma’s kennis maken en uitbreiden op het gebied van witvissen, feedervissen, roofvissen en karpervissen. Ook gaan we o.a. dreggen en waterdiertjes zoeken. Alle visactiviteiten zijn gekoppeld aan een wedstrijd en als je aan alles hebt meegedaan ding je mee naar leuke prijzen. Daarnaast ontvang je dan na afloop in ieder geval een diploma.

Op vrijdagmorgen 28 juli is er een beurs georganiseerd in het Buurthuis de Erven waar je voor weinig geld hengelsportmaterialen kunt aanschaffen. Vrijdagmiddag geven een aantal grote wedstrijdvissers enkele demonstraties op hun visgebied, en is er aansluitend een grote BBQ met prijsuitreiking.
Vrijdagavond is er voor de jeugd van 14 t/m 18 jaar de mogelijkheid om mee te doen met een karperviswedstrijd. Hiervoor hebben wij ook het materiaal voor een beperkt aantal vissers beschikbaar. Geef je hiervoor tijdig op!
De deelname aan alle activiteiten incl. BBQ kost slechts € 5,00 en ook voor alle materialen en hapje en drankje wordt verder gezorgd.

Heb je nog geen JeugdVispas? Geen probleem, je mag deze dagen gewoon met ons meedoen.
Wil je daarna wel zelfstandig gaan vissen, dan heb je wel echt een (Jeugd)Vispas nodig. Deze (Jeugd)Vispas kan je dan bij ons aanschaffen en dan ben je ook gelijk lid van de leukste hengelsportvereniging in de regio.
Doe jij ook mee? Opgave voor deelname aan de zomeractiviteiten is nodig. Opgeven kan via:
jeugdafdeling.poldervoorntje@xs4all.nl onder vermelding van je naam, email en telefoonnummer.
Geef je zo snel mogelijk op, zodat je zeker bent van deelname.
Na opgave ontvang je in de week voorafgaand aan de zomeractiviteiten een mail met het volledige programma en de locaties in Emmeloord.

Wij wachten vol spanning op je opgave.
Tot ziens tijdens de zomeractiviteiten.

Jeugdafdeling HSV ‘t Poldervoorntje