Aankondiging cursus commercial karpervissen met de vaste stok en feeder.

Maandag, 27 juni 2022

Zou je wel eens mooie karpers willen vangen aan de vaste stok of feederhengel? Op vrijdagavond 8 juli en zaterdag 9 juli organiseert de jeugdafdeling van HSV ‘t Poldervoorntje voor de jeugdleden van 13 t/m 18 jaar een cursus “commercial karpervissen” met de vaste stok en feeder!

Deelname uitsluitend voor leden HSV ‘t Poldervoorntje van 13 t/m 18 jaar.

De cursus op vrijdagavond is de voorbereiding voor de volgende dag. We zullen deze avond gaan oefenen met de materialen en mogen jullie alles vragen wat je zou willen weten over deze manier van vissen. Zo zal je goed voorbereid zijn voor de 2e cursusdag.
Zaterdag 9 juli zullen we dan, met iedereen die aan bovenstaande cursus heeft meegedaan, (dit is een vereiste) een hele dag gaan karpervissen bij Tom’s Creek.

Hiervoor hebben wij de hele karpervijver afgehuurd, zodat we daar ongestoord kunnen vissen.
Ook hebben wij de materialen (zowel vaste stok als feeders) incl. aas voor jullie die dag beschikbaar. Aan het gebruik hiervan zijn geen extra kosten verbonden. Je hoeft dus zelf alleen maar eten en drinken mee te nemen.
Voor het vervoer zaterdag heen en terug naar Toms Creek zoeken wij nog chauffeurs. Graag horen wij bij opgave van je of je zelf vervoer kunt regelen en hoeveel andere deelnemers er eventueel met je mee kunnen rijden.

Voor deelname aan de cursus op vrijdagavond 8 juli en het vissen bij Tom’s Creek op zaterdag 9 juli, vragen wij een bijdrage van in totaal € 20,00. (Eten en drinken is voor eigen rekening)
Er is maar zeer beperkt ruimte voor deelname, dus reserveer nu 8 en 9 juli in je agenda en geef je gelijk op! Doe dit vóór zaterdag 2 juli via: jeugdafdeling.poldervoorntje@xs4all.nl

In de week na 2 juli ontvang je (bij opgave) dan een mail van ons met alle verdere informatie.
Wil je wel de cursus op vrijdagavond 8 juli volgen, maar niet mee gaan vissen op zaterdag 9 juli? laat het ons dan even weten. De bijdrage is dan € 5,00 voor alleen het volgen van de cursusavond.
Zonder het volgen van de cursus op vrijdagavond is het niet mogelijk om op zaterdag met ons mee te gaan vissen.
We hopen dat je erbij bent!

De jeugdafdeling HSV ’t Poldervoorntje.