Verslag koppelwedstrijd 30 sept - 1 okt

Maandag, 10 oktober 2016

Vrijdag avond 18.30 uur kwamen alle koppels bij elkaar op de Deel in Emmeloord om daar een stek te loten. Nadat iedereen zijn stek had geloot vertrokken ze snel naar de stek om de hengels op scherp te zetten, het is tenslot van rekening om 20.00 uur al donker. Om 19.19 uur werd de eerste vis al gemeld! Daarop volgde nog velen vissen. Met 21 koppels aan de waterkant werden er totaal 44 karpers gevangen waaronder 6 uitzetspiegels van onze eigen uitzetting!

Zaterdag 1 okt was er om 11.00 eindigde de wedstrijd en konden de vissers naar de prijsuitreiking in het buurthuis de 'Erven' in Emmeloord. De uitslag was als volgt:
Nummer 3 met 4 vissen: Engel Westenberg en Patrick Veltman
Nummer 2 met 5 vissen: Robin Pool en Nick Souman
En de winst werd overduidelijk binnen gehaald door Jacob Bakker en Justin Ras met maar liefst 9 vissen!
We hebben erg leuke reactie's gehad van alle vissers en we willen daarom ook iedereen bedanken die heeft meegedaan!

Namens Karpercommissie Nop
Voorzitter Jacco Gunnink