Topcompetitie Karper

Maandag, 3 juli 2017

Afgelopen weekeinde heeft de topcompetitie karper van Sportvisserij Nederland plaatsgevonden op de Urkervaart. 32 koppels wisten in 40 wedstrijduren samen 87 karpers ter weging aan te bieden. Een mooi resultaat met voornamelijk de wat kleinere vissen die nu werden gevangen. Zwaarste vis die is gevangen was namelijk ruim 16 pond.. De locals weten wel beter. Ook opvallend dat er nu helemaal geen spiegels werden gevangen terwijl onze eigen wedstrijd 5 spiegels op de mat bracht. Zo zie je maar weer vissen blijft vissen !! Evengoed een mooi resultaat met 24 van de 32 deelnemende koppels die vis ter weging aan konden bieden. Dat is vaak anders in deze competitie. We hopen op en vervolg volgend jaar; Dit is ten slotte een leuk evenement!