Zomeractiviteiten verplaatst naar augustus

Woensdag, 19 juli 2017

Op veler verzoek hebben wij besloten om de geplande zomeractiviteiten van 26 t/m 28 juli a.s. te verzetten naar 23 t/m 25 augustus. Dit omdat een wel erg groot aantal jeugdleden heel erg graag mee wil doen, maar in juli al op vakantie zijn.

Voor wie?

Voor ALLE jeugd in de Noordoostpolder. Iedereen vanaf 8 t/m 14 jaar is van harte welkom. Voor zowel de doorgewinterde visser, als ook voor iedereen die nog nooit heeft gevist, is er van alles georganiseerd.
Vraag dus ook je vrienden en vriendinnen mee, en geef hen op!

Heb je vrienden die nog geen JeugdVispas hebben, maar wel graag mee willen doen? Geen probleem, ze mogen deze dagen gewoon met ons meedoen, dus nodig ze van harte uit!
Willen ze daarna wel zelfstandig gaan vissen, dan hebben ze wel een (Jeugd)Vispas nodig. Deze (Jeugd)Vispas kunnen ze dan bij ons aanschaffen en dan zijn ze ook gelijk lid van de leukste hengelsportvereniging in de regio.

Wat gaan we onder andere doen?

Op 23, 24 en 25 augustus hebben wij dag vullende (ca. 09.00 tot 17.00) programma’s opgezet om kennis te maken en uit te breiden op het gebied van witvissen, feedervissen, roofvissen en karpervissen. Ook gaan we o.a. dreggen en waterdiertjes zoeken.
Alle visactiviteiten zijn gekoppeld aan een wedstrijd en als je aan alles hebt meegedaan ding je mee naar leuke prijzen. Daarnaast ontvang je dan na afloop in ieder geval een diploma.

Op vrijdagmorgen 25 augustus is er een beurs georganiseerd in het Buurthuis de Erven waar je voor erg weinig geld diverse hengelsportmaterialen kunt aanschaffen. Vrijdagmiddag geven een aantal grote wedstrijdvissers enkele demonstraties op hun visgebied en is er aansluitend een grote BBQ met prijsuitreiking.

Vrijdagavond is er voor de jeugd van 14 t/m 18 jaar de mogelijkheid om mee te doen met een karperviswedstrijd. Hiervoor hebben wij ook het materiaal voor een beperkt aantal vissers beschikbaar. Geef je hiervoor tijdig op!

Wat kost het?

De deelname aan alle activiteiten incl. BBQ kost slechts € 5,00. Wij zorgen verder voor alle materialen en hapjes en drankjes. Je hoeft dus niets mee te nemen, behalve een goed humeur. J

Doe jij ook mee?? Opgave voor deelname aan de zomeractiviteiten is echt nodig, dus geef je zo snel mogelijk op door een mailtje te sturen naar: jeugdafdeling.poldervoorntje@xs4all.nl onder vermelding van je naam , email en telefoonnummer.
Na opgave ontvang je in de week voorafgaand aan de zomeractiviteiten een mail met het volledige programma en de verschillende locaties in Emmeloord.

Wij wachten vol spanning op je opgave.

Tot ziens tijdens de zomeractiviteiten!
Bestuur Jeugdafdeling HSV ‘t Poldervoorntje