24 uurs marathon groot succes

Woensdag, 13 september 2017

Met een vol deelnemersveld van 10 koppels zit de jaarlijkse 24 uurs marathon er weer op en net als vorig jaar is er weer enorm veel vis gevangen; sterker nog: De winnaars hadden bijna drie keer zoveel gewicht als de winnaars van vorig jaar! Niet alleen de winnaars wisten veel vis te vangen, om bij de eerste vijf te eindigen was meer als vijftig kg vis nodig! In totaal wisten de 19 deelnemers bijna 500 kg vis boven water te hengelen met een totaal aantal vissen van ruim 1600 stuks! Niet eerder vertoond in de geschiedenis van onze club! Hans Steverink verzorgde voor ons de catering met o.a. een heerlijke T bone steak met aardappels en groente; Bami en eieren met spek enz.… Ongelooflijk hoe lekker deze man eten klaar kan maken! Ondanks de aanhoudende plensregens gedurende de hele wedstrijd was dit toch weer een enorm succes en waren alle deelnemers zeer tevreden. Hierbij de volledige uitslag en foto’s.