Rabobank Clubkas Campagne

Dinsdag, 3 oktober 2017

Vanaf vandaag kan er gestemd worden!! Als lid van Rabobank Noordoostpolder-Urk kunt u uw stem uitbrengen tijdens de Rabobank Clubkas Campagne. De stemperiode vindt plaats van 3 oktober tot en met 17 oktober 2017. Als lid krijgt u van tevoren automatisch een stemkaart met code via de post toegestuurd. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan zij er twee op dezelfde club mogen uitbrengen. Deze stemmen zijn dus geld waard! Hengelsportvereniging 't Poldervoorntje doet mee met deze clubkas campagne. Wij willen u vragen of u onze vereniging wil steunen door het uitbrengen van uw stem.