't Poldervoorntje bestaat 70 jaar

Donderdag, 3 mei 2018

Hengelsportvereniging ‘t Poldervoorntje bestaat 70 jaar!! Op 12 mei 1948 is Hengelsportvereniging ’t Poldervoorntje opgericht en sindsdien gegroeid tot een volwassen en succesvolle vereniging waar we trots op zijn. Een vereniging die zichzelf tot een van de grootste sportverenigingen in de Noordoostpolder mag weten. 12 mei 2018 is dus de datum dat deze vereniging exact 70 jaar bestaat en dat willen we uiteraard niet ongemerkt voorbij laten gaan.

We hopen hier onder het genot van een hapje en een drankje terug te kunnen blikken op 70 jaar geschiedenis van deze mooie vereniging.

Graag horen we vooraf even van u of u in de gelegenheid bent om te komen en met hoeveel personen u komt. U kunt dit doorgeven aan onze secretaris Jacco Gunnink. info@poldervoorntje.nl

Wij hopen u te mogen ontmoeten op zaterdag 12 mei a.s. bij Cafe restaurant Chillers, Veerplein 1, 8301 AH Emmeloord.