14 juli vissen bij Toms Creek

Dinsdag, 10 juli 2018

Zaterdag 14 juli is het weer zo ver! We gaan dan weer een gezellig dagje vissen met de jeugd bij de visvijvers van Toms Creek in Lelystad. Alle leden van 8-18 jaar van HSV ´t Poldervoorntje zijn hiervoor van harte uitgenodigd. We vissen van 09.00 tot 17.00 uur in de door ‘t Poldervoorntje afgehuurde Avonturen vijver 3. en forellen vijver 3. We wisselen tussen de middag van vijver. Vissen in één van de andere vijvers is niet toegestaan. De verdeling over de vijvers deze dag vind plaats volgens volgorde van opgave of wordt bepaald door de organisatie.

We vissen 1 dagdeel vissen in de Avonturen vijver 3 en 1 dagdeel in Forellen vijver 3. (de groepen worden tussen de middag gewisseld) In totaal zijn er nog 10 plaatsen beschikbaar.

Voor deze hele dag vissen vragen wij een bijdrage in de kosten van € 10,00 per deelnemer.

De gevangen vis in de forellenvijver mag voor consumptie worden meegenomen naar huis. Het is verstandig om hiervoor een vuilniszak mee te nemen, waar je de gevangen vissen in mee kunt nemen! Je mag de gevangen forellen ook weggeven als je ze niet wilt meenemen.

Het huren van een geschikte hengel, incl. schepnet en onthaakmat kan ter plaatse voor ca. € 10,00 per dag. Ook geschikt aas en klein materiaal is ter plaatse te koop. Uiteraard mag je dit ook zelf meenemen.

Het vissen in de vijvers wordt betaald door de jeugdafdeling van ’t Poldervoorntje. Alle andere dingen, (Bijv.: aas, lokvoer, hengelhuur en consumpties) die je zelf eventueel aanschaft of besteld, zijn voor eigen rekening. Ook moet je zelf zorgen voor het eten en drinken deze dag.

Daarnaast zijn wij op zoek naar chauffeurs en eventuele begeleiders. Wij zoeken nog ca. 7 chauffeurs die ons willen brengen en/of ophalen. De chauffeur mag u uiteraard ook blijven en gratis met ons mee vissen.

Opgeven is nodig en kan tot uiterlijk donderdag 12 juli. Hierbij graag naast je naam, ook graag aangeven of je iemand weet (bijv. je ouder(s)) die bereid is om te rijden.
Je ontvangt dan vrijdag 13 juli van ons een mail met de bevestiging en nog enkele details.

We willen je vragen om het regelementen van Toms Creek nog even goed door te lezen, zodat je op de juiste manier en met de juiste spullen kan vissen. Klik op de onderstaande links voor de regelementen.

Opgeven: Stuur dan z.sm. een mail met daarin je naam en of je een chauffeur hebt, naar: Jeugdafdeling.poldervoorntje@xs4all.nl

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan kun je die ook kwijt via bovenstaand mailadres.

We zien je opgave graag tegemoet.

De Jeugdafdeling
HSV ’t Poldervoorntje

Adres: Tom’s Creek Uilenweg 2c 8245 AB Lelystad.