Start jeugdviswedstrijden HSV ’t Poldervoorntje 2019

Vrijdag, 3 mei 2019

Op woensdagavond 8 mei gaan de jeugdviswedstrijden (8 t/m 16 jaar) van hengelsportvereniging ’t Poldervoorntje weer van start. De 6 wedstrijden worden op de woensdagavonden gevist op diverse locaties binnen Emmeloord (m.u.v. de woensdag tijdens de wandelvierdaagse). De openingswedstrijd op 8 mei is voor iedereen vrij toegankelijk, dus ook als je nog geen (jeugd)vispas hebt. Heb je ook nog geen hengel? Dan kan je dat bij je opgave via onderstaand mailadres melden. ‘t Poldervoorntje zorgt dan voor een hengel waarmee je deze eerste wedstrijd kunt gaan vissen. De wedstrijden worden begeleid door opgeleide vismeesters en viscoaches. Alle belangrijke informatie over de regels en benodigdheden kan je terug vinden op www.poldervoorntje.nl tabblad “jeugd”. Kijk hier zeker even naar, zodat je goed voorbereid kan starten.

Viscursus voor de jeugd

Op zaterdag 11 mei wordt er aansluitend aan deze eerste wedstrijd weer een uitgebreide viscursus gegeven. Na afloop ontvang je dan een visdiploma en jeugdvispas, zodat je de overige wedstrijden ook kunt mee vissen. Verdere info over de viscursus kan je ook vinden op deze site onder het tabblad “jeugd”.

Start jeugdcompetitie op 8 mei 18.30

De eerste wedstrijd zal worden gevist in de vijver aan de Marie Curiesingel in Emmelhage. Er wordt gestart om 18.30. Voor alle deelnemers zijn er door onze sponsor Comfort Kasten leuke prijzen beschikbaar gesteld, iedereen heeft dus na elke wedstrijd prijs. De inleg per wedstrijd bedraagt € 1,00 pp. Op woensdagavond 26 juni wordt er afgesloten met de uitreiking van de bekers en bbq voor alle deelnemers. Opgave voor deelname aan de jeugdcompetitie kan tot uiterlijk 6 mei via: jeugdafdeling.poldervoorntje@xs4all.nl