Geslaagde visdag

Zondag, 23 augustus 2020

Afgelopen zaterdag een mooie visdag achter de rug met in de ochtend de vaste stok wedstrijd aan de Urkervaart. Henk Weening wist deze wedstrijd te winnen met ruim 5 kg vis. Een knappe tweede plaats voor Peter Stobbe met 4860 gram. Derde was Jaap Drooger met 4020 gram. In de middag volgde de Corona soorten wedstrijd waarbij diverse vissoorten verschillende punten opleverden. Harrie van Balen wist deze wedstrijd te winnen met 69 punten. Jaap Drooger tweede met 67 punten. Henk Weening derde, Eeuwe Weening vierde en Hans Steverink ontving de vijfde prijs. Er was ook nog een prijs voor diegene die de meeste soorten ving en deze ging naar Eeuwe Weening met zeven verschillende vissoorten. Blankvoorn; Baars; Brasem; Kolblei; Winde; Giebel en Alver wist hij te vangen. We hebben de dag afgesloten met een gezellige BBQ waar Hans Steverink weer geweldig wist te koken voor ons. Al met al ondanks het slechte weer een zeer geslaagde dag !!!