Verslag jeugdcompetitie

Dinsdag, 1 september 2020

Wat hebben we de afgelopen 6 weken een hoop plezier gehad met elkaar aan de waterkant tijdens de jeugdcompetitie!! Samen met de deelnemers, maar ook met de toeschouwers die trouw kwamen aanmoedigen. Inmiddels hebben we de jeugdcompetitie afgesloten met de traditionele bbq. BBQ-king Hans zorgde ervoor dat iedereen werd voorzien allerlei lekkers. Na het eten was het dan eindelijk tijd voor de prijsuitreiking.

De aanmoedigingsprijs ging dit jaar naar Matthias Aalvanger.
Davy Lelieveld ving de grootste vis tijdens deze competitie, een mooie giebel van 38 cm.
De 3e prijs ging naar Mart van Hees, de 2e prijs naar Thomas Rijnhout en de competitie is gewonnen door Brian de Lange. Iedereen gefeliciteerd met de gewonnen prijs! Na de prijs uitreiking was het feest nog niet voorbij. Meerdere leden van de vereniging hebben visspullen geschonken aan de jeugd. Deze zijn tijdens een super spannende bingo weggegeven. Wat waren ze er blij mee!! De 1 dolgelukkig met een (werp)hengel, de ander met een zitkist of een voorraad dobbers. Deelnemers, ouders, opa's, oma's, andere belangstellenden, viscoaches, vrijwilligers, sponsor Comfort Kasten, sponsoren van de visspullen en iedereen die we nog vergeten zijn: ontzettend bedankt!!