Chillers vismarathon

Maandag, 7 september 2020

Afgelopen weekend is de Chillers vis marathon gevist. 22 uur vissen in het hart van Emmeloord. 11 koppels gingen deze keer de strijd aan. Onder wisselende omstandigheden werd er gevist. In de nacht véél regen en weinig vis. Gelukkig werd er in de avond wel goed gevangen, maar hoofdzakelijk kleine vis met enkele uitschieters die wel af en toe een brasem wisten te vangen. s' Morgens om 9 uur werd de wedstrijd 1 uur stilgelegd i.v.m. het ontbijt en de eerste weging. Het engels ontbijt met alles er op en aan werd verzorgd door Hans Steverink en was weer geweldig. De koffie werd verzorgd door penningmeester Bart.

Bij de weging bleek al dat de kleine vis deze keer de doorslag zou geven. Het koppel M vd Heide en H. Post samen met het koppel S. Griffioen en G. Thijms gingen het de zaterdag uitvechten. De rest stond al op achterstand wat moeilijk goed te maken is. Na het ontbijt om 10 uur weer gestart met de wedstrijd. Dit keer onder goede omstandigheden alleen rond de middag nog een bui. Zoals al aangegeven stond de zaterdag voor zoveel mogelijk kleine vis vangen, waar Melle en Hessel het koppel uit Urk in uitblonken deze keer en zodoende de wedstrijd naar zich toe wisten te trekken. Om 3 uur werd de wedstrijd beëindigd en de 2e weging gedaan. Daarna werd de marathon gezellig afgesloten bij Chillers Emmeloord met een hapje, drankje en de prijsuitreiking. Mede door onze sponsoren was er voor elk koppel één prijs beschikbaar. De Visvrind Wolvega, @Raven Hengelsport Steenwijk en Chillers Emmeloord bedankt voor de sponsoring!