Verslag ouder kind koppelwedstrijd

Donderdag, 1 oktober 2020

Afgelopen zaterdag is de ouder kind koppelwedstrijd gevist in de Urkervaart. Er deden 9 koppels mee. Om half 9 begon het 1e deel van de wedstrijd. Voordat de 2e helft gevist ging worden werden alle deelnemers getrakteerd op lekkere warme chocomelk met slagroom en koek. Om 11 uur ging de toeter als eindsignaal van de 2e helft en kon de jeugdcommissie de gevangen vis gaan tellen en wegen. Als 3e koppel is geƫindigd: Thomas en Alfred Rijnhout, als 2e koppel Anouk en Peter Stobbe en de wedstrijd is gewonnen door Brian en Harry de Lange.