verplaatsing ledenvergadering

Woensdag, 3 februari 2021

Beste leden van HSV ’t Poldervoorntje, In onze nieuwsbrief hebben wij u geïnformeerd over de Algemene Leden Vergadering (ALV) welke onder voorbehoud gehouden zal worden op donderdag 11 februari 2021. Naar aanleiding van de helaas nog steeds geldende regels van het RIVM, mogen we de vergadering op dit moment nog niet door laten gaan.

Daarom hebben we ervoor gekozen de ALV te verplaatsen naar donderdag 22 april 2021 om 20.00 uur in de PKN kerk “De ontmoeting” aan de Europalaan 42 te Emmeloord. Ook deze vergadering moeten we wel onder voorbehoud zetten, dit alles heeft nogmaals te maken met de maatregelen die op dat moment gelden vanwege de COVID-19 pandemie.
Mocht ook deze vergadering onverhoopt niet door kunnen gaan, hebben we in de afgelopen bestuursvergadering reeds besloten, de vergadering online plaats te laten vinden in Mei 2021. Hierover volgt t.z.t. meer informatie mocht dit nodig zijn.

Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van bovenstaande, kunt u uw vraag richten tot het secretariaat van HSV ’t Poldervoorntje, door een mail te sturen naar info@poldervoorntje.nl

Wij als bestuur hopen jullie allen in goede gezondheid te zien op donderdag 22 April 2021.

Met vriendelijke groet,

Peter Stobbe