agenda algemene ledenvergadering

Dinsdag, 1 maart 2022

De vergadering zal plaatsvinden op donderdag 3 maart 2022 om 20.00 uur in Buurthuis “De Erven”.

• Opening.
  • Mededelingen en ingekomen stukken.
  • Notulen 2021.
  • Verslag penningmeester.
  • Verslag kascontrole commissie, benoeming nieuw lid kascontrole commissie, aftredend L. Griffioen. C. Weening is bereid gevonden om nog een jaar door te gaan. Er wordt dus 1 nieuw lid gezocht.
  • Bestuursverkiezing: Regulier aftredend en herkiesbaar: Voorzitter jeugd commissie Jurrien Visscher. Algemeen bestuurslid Theo Elschot.Tussentijds afgetreden en vervanging: Voorzitter wedstrijdcommissie Thijs de Lange; het bestuur stelt voor Jaap Drooger te benoemen in zijn plaats. 2e voorzitter Gerald Tijms; het bestuur stelt voor om Theo Elschot te benoemen als 2e voorzitter. Wilco Kok wordt voorgesteld als voorzitter van de commissie water -en visstand beheer. Voorzitter karper commissie Robin Pool; het bestuur stelt voor Pieter Rein Bos te benoemen in zijn plaats.
  • Pauze met loten verkoop (15 minuten)
  • Verslag Commissie Water -en visstand beheer.
  • Verslag Jeugdcommissie.
  • Verslag Wedstrijdcommissie
  • Verslag Karpercommissie
  • Verslag Activiteitencommisie