Jeugdviswedstrijd

Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Junioren, kinderen

Leeftijd van 8 t/m 16 jaar. Loten om 18.30 dus zorg dat je er op tijd bent! Er wordt gevist van 19.00 tot 20.30 uur.

Beste 4 wedstrijden tellen mee voor het eind klassement en de bbq-wedstrijd op 3 juli telt ook niet mee!

Vissen op gewicht en op punten. (100 gram is 1 punt).

De visser zorgt zelf voor: hengel, leefnet van minimaal 1,5 m lang, schepnet en klein materiaal.

Tijdens het vissen mogen de ouders kijken, maar ze mogen de jeugd niet helpen, daar zijn onze begeleiders voor aanwezig.

Opgave voor deelname aan de jeugdviscursus via: jeugdafdeling.poldervoorntje@xs4all.nl
Gebruik dit mailadres ook als je nog vragen of opmerkingen hebt.

Organisator(en) HSV Poldervoorntje